Sindermann, Lena, Bickert, Marie, Mulliez, Gwennaëlle ORCID: 0000-0001-7601-1820 and Thalhammer, Veronika (2023). Umgangsstrategien mit Drop-out in der Alphabetisierung und Grundbildung. Zeitschrift für Weiterbildungsforschung, 46 (1). pp. 67-86. Springer VS. ISSN 2364-0014

[thumbnail of s40955-023-00238-w.pdf] PDF
s40955-023-00238-w.pdf
Bereitstellung unter der CC-Lizenz: Creative Commons Attribution.

Download (536kB)
Identification Number:10.1007/s40955-023-00238-w

Item Type: Article
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Sindermann, Lena
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Bickert, Marie
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Mulliez, Gwennaëlle
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Thalhammer, Veronika
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-785078
Identification Number: 10.1007/s40955-023-00238-w
Journal or Publication Title: Zeitschrift für Weiterbildungsforschung
Volume: 46
Number: 1
Page Range: pp. 67-86
Date: 2023
Publisher: Springer VS
ISSN: 2364-0014
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Bildungsphilosophie, Anthropologie und Pädagogik
Subjects: Education
['eprint_fieldname_oa_funders' not defined]: OAPK DFG 2022-2024
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/78507

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item