Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | Date | No Grouping
Jump to: 2022 | 2021 | 2015 | 2014
Number of items: 6.

2022

Aschermann, Ellen ORCID: 0000-0002-5621-3393, Spath, Kristin and Rohr, Dirk ORCID: 0000-0003-4761-3456 (2022). Genogramme in Beratung und Therapie: Ergebnisse einer Mixed Methods Studie in Deutschland. Familiendynamik, 47 (2). pp. 134-140. Klett-Cotta. ISSN 0342-2747

Rohr, Dirk ORCID: 0000-0003-4761-3456, Spath, Kristin and Aschermann, Ellen ORCID: 0000-0002-5621-3393 (2022). Genogramme in Beratung und Therapie: Übersicht über die aktuelle Forschung. Familiendynamik, 47 (1). pp. 52-61. Klett-Cotta. ISSN 0342-2747

2021

Aschermann, Ellen ORCID: 0000-0002-5621-3393 (2021). Begrüßung. In: Hermeneutik im Dialog der Methoden, pp. 27-28. transcript. ISBN 978-3-8394-5928-7

2015

Aschermann, Ellen ORCID: 0000-0002-5621-3393 and Klenzan, Jennifer (2015). Collaborative Learning Processes in Teacher Training: Benefits and Costs. Integral Review, 11 (3). pp. 138-156. Arina. ISSN 1553-3069

Huber, Christian, Aschermann, Ellen ORCID: 0000-0002-5621-3393, Quappen, K., Schnell-Micka, U. and Wesser, A. (2015). Die Rolle der Schulpsychologie an einer inklusiven Schule am Beispiel der IUS. In: Eine inklusive Schule für alle - Das Modell der Inklusiven Universitätsschule Köln, pp. 330-338. Beltz Juventa. ISBN 978-3-407-25725-3

2014

Aschermann, Ellen ORCID: 0000-0002-5621-3393 and Kaiser-El-Safti, Margret, eds. (2014). Gestalt und Gestaltung in interdisziplinärer Perspektive. Peter Lang. ISBN 9783631646328

This list was generated on Mon Dec 23 06:04:47 2024 CET.