Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | Date | No Grouping
Number of items: 2.

Journal Article

Bloemeke, Sigrid, Koenig, Johannes, Busse, Andreas, Suhl, Ute, Benthien, Jessica, Doehrmann, Martina and Kaiser, Gabriele (2014). The transition from teacher training to the teaching profession: subject-specific knowledge as a prerequisite for perception, interpretation and decision-making in the classroom. Z. Erziehwiss., 17 (3). S. 509 - 543. WIESBADEN: SPRINGER VIEWEG-SPRINGER FACHMEDIEN WIESBADEN GMBH. ISSN 1862-5215

Blömeke, Sigrid, König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408, Busse, Andreas, Suhl, Ute, Benthien, Jessica, Döhrmann, Martina and Kaiser, Gabriele ORCID: 0000-0002-6239-0169 (2014). Von der Lehrerausbildung in den Beruf – Fachbezogenes Wissen als Voraussetzung für Wahrnehmung, Interpretation und Handeln im Unterricht. Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 17 (3). pp. 509-542. Springer VS. ISSN 1434-663X

This list was generated on Thu Apr 25 19:40:05 2024 CEST.