![]() | Up a level |
Journal Article
Blömeke, Sigrid ORCID: 0000-0001-6068-4932, Busse, Andreas, Kaiser, Gabriele
ORCID: 0000-0002-6239-0169, König, Johannes
ORCID: 0000-0003-3374-9408 and Suhl, Ute
(2016).
The relation between content-specific and general teacher knowledge and skills.
Teaching and Teacher Education, 56.
pp. 35-46.
Elsevier.
ISSN 0742-051X
Blömeke, Sigrid, König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408, Busse, Andreas, Suhl, Ute, Benthien, Jessica, Döhrmann, Martina and Kaiser, Gabriele
ORCID: 0000-0002-6239-0169
(2014).
Von der Lehrerausbildung in den Beruf – Fachbezogenes Wissen als Voraussetzung für Wahrnehmung, Interpretation und Handeln im Unterricht.
Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 17 (3).
pp. 509-542.
Springer VS.
ISSN 1434-663X
Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Kaiser, Gabriele ORCID: 0000-0002-6239-0169, Blömeke, Sigrid
ORCID: 0000-0001-6068-4932, Busse, Andreas, Döhrmann, Martina and König, Johannes
ORCID: 0000-0003-3374-9408
(2014).
Professional Knowledge of (Prospective) Mathematics Teachers – its Structure and Development.
In:
Proceedings of the Joint Meeting of PME 38 and PME-NA 36,
pp. 35-50.
ISBN 978-0-86491-361-6