![]() | Up a level |
Journal Article
Meyer, Torsten and Jörissen, Benjamin (2018). Post Internet Art Education. Ästhetische Bildung, Post-Digitalität und ihre Subjekte. Kunst + Unterricht (425/426). pp. 88-90. Friedrich. ISSN 0931-7112
Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Godau, Marc, Eusterbrock, Linus, Haenisch, Matthias, Hasselhorn, Johannes, Knigge, Jens ORCID: 0000-0002-3910-7716, Krebs, Matthias, Rolle, Christian
ORCID: 0000-0002-2400-2145, Stenzel, Maurice and Weidner, Verena
(2019).
MuBiTec - Musikalische Bildung mit mobilen Digitaltechnologien.
In:
Forschung zur Digitalisierung in der Kulturellen Bildung,
pp. 63-82.
kopaed.
ISBN 978-3-86736-522-2
Jörissen, Benjamin, Schmiedl, Frederike, Möller, Elke, Unterberg, Lisa, Godau, Marc, Eusterbrock, Linus, Fiedler, Daniel, Haenisch, Matthias, Hasselhorn, Johannes, Knigge, Jens ORCID: 0000-0002-3910-7716, Krebs, Matthias, Nagel, Melanie, Rolle, Christian
ORCID: 0000-0002-2400-2145, Stenzel, Maurice and Weidner, Verena
(2019).
Digitalization and arts education - New empirical approaches.
In:
Contemporary Research Topics in Arts Education. German-Dutch Perspectives,
pp. 22-29.
Bundesministerium für Bildung und Forschung (BMBF).
Zahn, Manuel (2015). Das Subjekt des Kinos. In: Subjekt Medium Bildung, pp. 77-92. Springer VS. ISBN 978-3658061708