Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | Date | No Grouping
Number of items: 6.

Journal Article

König, Johannes, Lammerding, Sandra, Nold, Günter, Rohde, Andreas, Strauß, Sarah and Tachtsoglou, Sarantis (2016). Teachers’ Professional Knowledge for Teaching English as a Foreign Language: Assessing the Outcomes Teacher Education. Journal of Teacher Education, 67 (4). pp. 320-337. ISSN 0022-4871

Roters, Bianca, König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408, Tachtsoglou, Sarantis and Nold, Günter (2013). Fachdidaktisches Wissen angehender Englischlehrkräfte. : Theoretischer Rahmen und empirische Ergebnisse zur Struktur eines Testinstruments. Lehrerbildung auf dem Prüfstand, 6 (2). pp. 155-177. Empirische Pädagogik e.V.. ISSN 1867-2779

Strauß, Sarah, König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 and Nold, Günter (2019). Fachdidaktisches Wissen, Überzeugungen, Enthusiasmus und Selbstwirksamkeit: Prüfung der Struktur von Merkmalen professioneller Kompetenz von angehenden Englischlehrkräften. Unterrichtswissenschaft, 47 (2). pp. 243-266. Springer. ISSN 0340-4099

Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary

König, Johannes, Lammerding, Sandra, Nold, Günter, Rohde, Andreas, Strauß, Sarah and Tachtsoglou, Sarantis (2017). Teacher education and professional competence of EFL teachers. Evidence from the PKE project. In: The professional development of primary EFL teachers, pp. 181-196. Münster: Waxmann.

König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408, Strauss, Sarah ORCID: 0000-0001-9999-1059, Lammerding, Sandra, Nold, Günter, Rohde, Andreas and Tachtsoglou, Sarantis (2017). Professionelles Wissen von angehenden Englischlehrpersonen. Ergebnisse aus dem PKE-Projekt. In: Lehrer- und Unterrichtsforschung in der Literaturdidaktik. Konzepte und Projekte, pp. 83-100. Peter Lang. ISBN 978-3-631-72250-3

Roters, Bianca, König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408, Tachtsoglou, Sarantis and Nold, Günter (2015). Fachdidaktisches Wissen von angehenden Englischlehrkräften. In: Kompetenzmodellierung und Kompetenzmessung in den Fachdidaktiken, pp. 61-78. Waxmann. ISBN 978-3-8309-3236-9

This list was generated on Sun Oct 24 07:44:17 2021 CEST.