![]() | Up a level |
Journal Article
Drahmann, Martin, Rothland, Martin ORCID: 0000-0001-9382-6992, König, Johannes
ORCID: 0000-0003-3374-9408 and Pflanzl, Barbara
(2016).
Lehramtsstudierende an Pädagogischen Hochschulen und Universitäten - Zur Bedeutung motivationaler und kognitiver Eingangsvoraussetzungen für die Wahl der lehrerbildenden Institution und des Lehramtstypus.
Lehrerbildung auf dem Prüfstand, 9 (2).
pp. 227-252.
Empirische Pädagogik e.V..
ISSN 1867-2779
König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 and Pflanzl, Barbara
ORCID: 0000-0001-8633-3161
(2016).
Is teacher knowledge associated with performance? On the relationship between teachers’ general pedagogical knowledge and instructional quality.
European Journal of Teacher Education, 39 (4).
pp. 419-436.
Taylor & Francis.
ISSN 0261-9768