Up a level |
2020
Plöger, Wilfried, Krepf, Matthias ORCID: 0000-0002-2038-9303, Scholl, Daniel ORCID: 0000-0003-3403-9811 and Seifert, Andreas (2020). Analytical competence of teachers - Assessing the construct validity by means of mixed methods and drawing consequences for teacher education. Teacher Education Quarterly, 47 (2). pp. 134-157. Caddo Gap Press. ISSN 0737-5328
2016
Plöger, Wilfried ORCID: 0000-0002-5868-2652, Scholl, Daniel ORCID: 0000-0003-3403-9811 and Seifert, Andreas (2016). „Und sie bewegt sich doch!“ Wie spezifische Lerngelegenheiten die bildungswissenschaftlichen Kompetenzen von Lehramtsstudierenden fördern können. Zeitschrift für Pädagogik, 62 (1). pp. 109-130. Beltz Juventa. ISSN 0044-3247
2015
Plöger, Wilfried ORCID: 0000-0002-5868-2652, Scholl, Daniel ORCID: 0000-0003-3403-9811 and Seifert, Andreas (2015). Analysekompetenz – ein zweidimensionales Konstrukt?! Unterrichtswissenschaft, 42 (2). pp. 166-184. Nomos. ISSN 0340-4099
2009
Peek, Rainer, Peperhove, Bernadette, Plöger, Wilfried and Stratmann, Jörg, eds. (2009). Heterogenität von Lerngruppen. Eine Herausforderung an die Schulpädagogik.