Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | Date | No Grouping
Number of items: 6.

Book, conference item or legal commentary

König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408, Wagner, Christine and Valtin, Renate (2011). Jugend - Schule - Zukunft. Psychosoziale Bedingungen der Persönlichkeitsentwicklung - Ergebnisse der Längsschnittstudie AIDA. Waxmann. ISBN 978-3830924821

Journal Article

Brozo, William G., Sulkunen, Sari ORCID: 0000-0003-2790-8951, Shiel, Gerry, Garbe, Christine, Pandian, Ambigapthy and Valtin, Renate (2014). Reading, Gender, and Engagement Lessons From Five PISA Countries. J. Adolesc. Adult Lit., 57 (7). S. 584 - 594. HOBOKEN: WILEY. ISSN 1936-2706

Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary

Darge, Kerstin ORCID: 0000-0002-9037-1248, Valtin, Renate, Kramer, Charlotte, Ligtvoet, Rudy and König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 (2018). Die Freude an der Schulpraxis: Zur differenziellen Veränderung eines emotionalen Merkmals von Lehramtsstudierenden während des Praxissemesters. In: Learning to Practice, Learning to Reflect?, pp. 241-264. Springer VS. ISBN 978-3-658-19535-9

König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 and Valtin, Renate (2011). Gleichermaßen auf das Leben vorbereitet? Ergebnisse der Jugendstudie AIDA. In: Mädchen und Jungen in der Schule. Förderung von Lesekompetenz und Leseinteresse, pp. 54-72. Deutschen Gesellschaft für Lesen und Schreiben (DGLS). ISBN 978-3-9809663-3-7

König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408, Wagner, Christine and Valtin, Renate (2014). Identitätsbildung im Zusammenhang von Ich-Stärke und Leistungsvertrauen. In: Jugend, Schule und Identität, pp. 607-625. Springer VS. ISBN 978-3-658-03669-0

Valtin, Renate, König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 and Darge, Kerstin (2014). Schulzeit zwischen Freude und Verdrossenheit – Schule aus Sicht von Schülerinnen und Schülern. In: Bildungsqualen, pp. 49-68. Springer VS. ISBN 978-3-658-06238-5

This list was generated on Sat Oct 16 05:18:20 2021 CEST.