Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 2.

Journal Article

Hock, Tobias, Heitzer, Johanna and Schwank, Inge ORCID: 0000-0003-1546-3369 (2016). Axiomatic Thinking and Working in Teaching Mathematics. J. Math.-Didakt., 37 (1). S. 181 - 209. HEIDELBERG: SPRINGER HEIDELBERG. ISSN 1869-2699

Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary

Schwank, Inge ORCID: 0000-0003-1546-3369 and Melzer, Conny ORCID: 0000-0003-3768-0356 (2018). Duale Unterrichtsplanung im Fach Mathematik. Möglichkeiten der Umsetzung aus fachdidaktischer und sonderpädagogischer Perspektive. In: Fachdidaktik inklusiv II, pp. 189-204. Waxmann. ISBN 978-3-8309-3663-3

This list was generated on Fri Mar 29 09:23:19 2024 CET.