Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 4.

Journal Article

Plöger, Wilfried, Krepf, Matthias ORCID: 0000-0002-2038-9303, Scholl, Daniel ORCID: 0000-0003-3403-9811 and Seifert, Andreas (2020). Analytical competence of teachers - Assessing the construct validity by means of mixed methods and drawing consequences for teacher education. Teacher Education Quarterly, 47 (2). pp. 134-157. Caddo Gap Press. ISSN 0737-5328

Plöger, Wilfried ORCID: 0000-0002-5868-2652, Scholl, Daniel ORCID: 0000-0003-3403-9811 and Seifert, Andreas (2016). „Und sie bewegt sich doch!“ Wie spezifische Lerngelegenheiten die bildungswissenschaftlichen Kompetenzen von Lehramtsstudierenden fördern können. Zeitschrift für Pädagogik, 62 (1). pp. 109-130. Beltz Juventa. ISSN 0044-3247

Plöger, Wilfried ORCID: 0000-0002-5868-2652, Scholl, Daniel ORCID: 0000-0003-3403-9811 and Seifert, Andreas (2015). Analysekompetenz – ein zweidimensionales Konstrukt?! Unterrichtswissenschaft, 42 (2). pp. 166-184. Nomos. ISSN 0340-4099

Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary

Proske, Matthias and Scholl, Daniel ORCID: 0000-0003-3403-9811 (2015). Didaktische Modelle. In: Das wissenschaftlich-religionspädagogische Lexikon im Internet - WiReLex, Deutsche Bibelgesellschaft.

This list was generated on Thu Dec 26 17:24:08 2024 CET.