Ecarius, Jutta (2011). Die Bedeutung sozialer Herkunft, Familie und Peers für die Schullaufbahn. In: Aufstieg durch (Aus-)Bildung. Der schwierige Weg zum Azubi, pp. 49-62. Sankt Augustin: Konrad-Adenauer-Stiftung. ISBN 978-3-942775-44-1
Full text not available from this repository.| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Ecarius, Jutta UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| Editors: | Editors Email ORCID ORCID Put Code Henry-Huthmacher, Christine UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Hoffmann, Elisabeth UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-296190 |
| Title of Book: | Aufstieg durch (Aus-)Bildung. Der schwierige Weg zum Azubi |
| Page Range: | pp. 49-62 |
| Number of Pages: | 344 |
| Date: | 2011 |
| Publisher: | Konrad-Adenauer-Stiftung |
| Place of Publication: | Sankt Augustin |
| ISBN: | 978-3-942775-44-1 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Bildungsphilosophie, Anthropologie und Pädagogik |
| Subjects: | Education |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/29619 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
