Ecarius, Jutta and Franke, Katja (2011). Biographische Lernprozesse von Jugendlichen in segregierten Sozialmilieus. Individuierungsprozess in Familie, Schule und Jugendclub. In: Was ist Jugendbildung? Positionen – Definitionen – Perspektiven, pp. 123-134. Weinheim: Juventa. ISBN 978-3-7799-2245-2

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Ecarius, JuttaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Franke, KatjaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-296219
Title of Book: Was ist Jugendbildung? Positionen – Definitionen – Perspektiven
Page Range: pp. 123-134
Number of Pages: 200
Date: 2011
Publisher: Juventa
Place of Publication: Weinheim
ISBN: 978-3-7799-2245-2
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Bildungsphilosophie, Anthropologie und Pädagogik
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/29621

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item