Stenger, Ursula (2012). Komplexe Bildungsprozesse von Kindern erforschen: Musikkulturen in Krippen als Bildungskontexte. In: Krippenforschung. Methoden, Konzepte, Beispiele, pp. 100-109. Reinhard Verlag. ISBN 9783497600489
Full text not available from this repository.| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Stenger, Ursula UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-298117 |
| Title of Book: | Krippenforschung. Methoden, Konzepte, Beispiele |
| Page Range: | pp. 100-109 |
| Number of Pages: | 158 |
| Date: | 2012 |
| Publisher: | Reinhard Verlag |
| ISBN: | 9783497600489 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Bildungsphilosophie, Anthropologie und Pädagogik |
| Subjects: | Education |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/29811 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
