Unkel, Monika, Lücke, Nicole M.H. and Willems, Aline ORCID: 0000-0001-5048-4734 (2018). Lesekompetenz im Tertiärsprachenunterricht Niederländisch, Spanisch und Japanisch fördern. In: Sprache im Unterricht. Ansätze, Konzepte und Methoden, pp. 261-284. Trier: WVT Wissenschaftlicher Verlag. ISBN 9783868217872

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Unkel, MonikaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Lücke, Nicole M.H.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Willems, Alinea.willems@uni-koeln.deorcid.org/0000-0001-5048-4734UNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Caruso, CelestineUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Hofmann, JudithUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Rohde, AndreasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Schick, KimUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-300164
Title of Book: Sprache im Unterricht. Ansätze, Konzepte und Methoden
Page Range: pp. 261-284
Number of Pages: 474
Date: 2018
Publisher: WVT Wissenschaftlicher Verlag
Place of Publication: Trier
ISBN: 9783868217872
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 4: Außereuropäische Sprachen, Kulturen und Gesellschaften > Ostasiatisches Seminar
Subjects: Italic Latin
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/30016

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item