Hanke, Petra, König, Johannes, Jäger-Biela, Daniela, Pohl, Thorsten, Schabmann, Alfred, Becker-Mrotzek, Michael, Träuble, Birgit and Schmitt, Rebecca (2019). Professionelles Wissen von Lehramtsstudierenden zum basalen Lesen- und Schreibenlernen – ein interdisziplinäres Projekt. In: Grundschulpädagogik zwischen Wissenschaft und Transfer, pp. 52-58. Springer VS.

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Hanke, PetraUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
König, JohannesUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Jäger-Biela, DanielaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Pohl, ThorstenUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Schabmann, AlfredUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Becker-Mrotzek, MichaelUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Träuble, BirgitUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Schmitt, RebeccaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-304942
DOI: 10.1007/978-3-658-26231-0_7
Title of Book: Grundschulpädagogik zwischen Wissenschaft und Transfer
Page Range: pp. 52-58
Date: 2019
Publisher: Springer VS
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache
Subjects: Germanic
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/30494

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item