Becker-Mrotzek, Michael, Böhme, Katrin, Bulut, Necle, Hunger, Susanne, Jost, Jörg, Mörs, Michaela, Possmayer, Miriam, Schipolowski, Stefan and Stanat, Petra (2016). Integrierte Kompetenzstufenmodelle im Fach Deutsch. In: IQB-Bildungstrend 2015. Sprachliche Kompetenzen am Ende der 9. Jahrgangsstufe im zweiten Ländervergleich, pp. 47-70. Münster: Waxmann.

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Becker-Mrotzek, MichaelUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Böhme, KatrinUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Bulut, NecleUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Hunger, SusanneUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Jost, JörgUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Mörs, MichaelaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Possmayer, MiriamUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Schipolowski, StefanUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Stanat, PetraUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-306609
Title of Book: IQB-Bildungstrend 2015. Sprachliche Kompetenzen am Ende der 9. Jahrgangsstufe im zweiten Ländervergleich
Page Range: pp. 47-70
Date: 2016
Publisher: Waxmann
Place of Publication: Münster
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache
Subjects: Germanic
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/30660

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item