Roth, Hans-Joachim (2017). Bildungssprache. Eine historisch-systematische Perspektive zur Bedeutung der Sprache in der Ausbildung von Lehrerinnen und Lehrern. In: Sprachen – Bilden –Chancen: Sprachbildung in der Lehrkräftebildung, pp. 47-58. Waxmann. ISBN 978-3-8309-3599-5

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Roth, Hans-JoachimUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-354870
Title of Book: Sprachen – Bilden –Chancen: Sprachbildung in der Lehrkräftebildung
Series Name: Sprachliche Bildung
Volume: 5
Page Range: pp. 47-58
Number of Pages: 310
Date: 2017
Publisher: Waxmann
ISSN: 2510-4519
ISBN: 978-3-8309-3599-5
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für vergleichende Bildungsforschung und Sozialwissenschaften
Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/35487

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item