Jost, Jörg, Schindler, Kirsten, Seidler, Andreas, Staiger, Michael and Zepter, Alexandra L. (2019). Qualifizierung von wissenschaftlichem Nachwuchs in der Deutschdidaktik am Beispiel ausgewählter Seminarkonzepte. In: Deutschunterricht auf dem Prüfstand. Empirisches Arbeiten im Master of Education, pp. 295-316. Berlin: Springer VS.

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Jost, JörgUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Schindler, KirstenUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Seidler, AndreasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Staiger, MichaelUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Zepter, Alexandra L.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-355159
DOI: 10.1007/978-3-658-24951-9_17
Title of Book: Deutschunterricht auf dem Prüfstand. Empirisches Arbeiten im Master of Education
Page Range: pp. 295-316
Date: 2019
Publisher: Springer VS
Place of Publication: Berlin
ISSN: 2524-8677
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II
Subjects: Germanic
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/35515

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item