Pohl, Thorsten, Schindler, Kirsten ORCID: 0000-0002-4128-9838, Köster, Manuel and Burkard, Anne (2018). Basiserkenntniskonzepte als Instrumente fachlichen Denkens. Ein interdisziplinäres Forschungsprojekt in den Unterrichtsfächern Deutsch, Geschichte und Philosophie. Zeitschrift für Didaktik der Gesellschaftswissenschaften, 9 (2). pp. 108-124. Frankfurt am Main: Wochenschau Verlag.

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Pohl, Thorstenthorsten.pohl@uni-koeln.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Schindler, Kirstenkirsten.schindler@uni-koeln.deorcid.org/0000-0002-4128-9838UNSPECIFIED
Köster, ManuelUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Burkard, AnneUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-356001
Journal or Publication Title: Zeitschrift für Didaktik der Gesellschaftswissenschaften
Volume: 9
Number: 2
Page Range: pp. 108-124
Date: 2018
Publisher: Wochenschau Verlag
Place of Publication: Frankfurt am Main
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II
Subjects: Germanic
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/35600

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item