Pohl, Thorsten (2018). Muster- und Modellernen im Unterrichtsdiskurs. Zu den literalen Praktiken lehrerzentrierten UNterrichtens. In: Kulturen des Deutschunterrichts- Kulturelles Lernen im Deutschunterricht, pp. 85-111. Freiburg i. Br.: Fillibach/Klett.

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Pohl, Thorstenthorsten.pohl@uni-koeln.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Feilke, HelmuthUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Wieser, DorotheeUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-360656
Title of Book: Kulturen des Deutschunterrichts- Kulturelles Lernen im Deutschunterricht
Page Range: pp. 85-111
Date: 2018
Publisher: Fillibach/Klett
Place of Publication: Freiburg i. Br.
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II
Subjects: Education
Language, Linguistics
Germanic
Refereed: No
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/36065

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item