Gadow, Anne, Kulgemeyer, Christoph and Marx, Nicole ORCID: 0000-0002-7027-0618 (2017). Wenn „Erklären“ nicht gleich „Erklären“ ist. In: Deutsch als zweite Bildungssprache in MINT-Fächern, pp. 55-74. Tübingen: Stauffenburg. ISBN 978-3-95809-077-4

Full text not available from this repository.

Abstract

Eine Diskursanalyse schulischer Interaktion aus physikdidaktischer und funktionalpragmatischer Perspektive

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Gadow, AnneUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Kulgemeyer, ChristophUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Marx, NicoleUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-7027-0618UNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Tschirner, ErwinUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Cothrun, KeithUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Möhring, JuppUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-455194
Title of Book: Deutsch als zweite Bildungssprache in MINT-Fächern
Series Name: Deutsch als Fremd- und Zweitsprache Schriften des Herder-Instituts (SHI)
Volume: 13
Page Range: pp. 55-74
Number of Pages: 181
Date: 2017
Publisher: Stauffenburg
Place of Publication: Tübingen
ISBN: 978-3-95809-077-4
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II
Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache
Subjects: Language, Linguistics
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/45519

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item