Willems, Aline ORCID: 0000-0001-5048-4734 (2020). Unterrichtsfeedback mittels digitaler Tools: Möglichkeiten zur Weiterentwicklung des eigenen Unterrichts. Praxis Fremdsprachenunterricht Französisch (2). pp. 4-6. ISSN 1613-0901

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Willems, Alinea.willems@uni-koeln.deorcid.org/0000-0001-5048-4734UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-456981
Journal or Publication Title: Praxis Fremdsprachenunterricht Französisch
Number: 2
Page Range: pp. 4-6
Date: 2020
ISSN: 1613-0901
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 5: Moderne Sprachen und Kulturen > Juniorprofessur für Fremdsprachendidaktik
Subjects: Romance languages French
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/45698

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item