Eckerth, Melanie, Hanke, Petra and Hein, Anna Katharina (2013). Entwicklung von Kindern im mathematischen Bereich im Übergang von der Kindertageseinrichtung in die Grundschule – Ergebnisse aus dem FiS-Projekt. In: Individuelle Förderung und Lernen in der Gemeinschaft, pp. 262-265. Wiesbaden: Springer VS.
Full text not available from this repository.
Link to the document: http://doi.org/10.1007/978-3-658-04479-4_49
Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||||||||||
Creators: |
|
||||||||||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-461301 | ||||||||||||||||
DOI: | 10.1007/978-3-658-04479-4_49 | ||||||||||||||||
Title of Book: | Individuelle Förderung und Lernen in der Gemeinschaft | ||||||||||||||||
Series Name: | Jahrbuch Grundschulforschung | ||||||||||||||||
Volume: | 17 | ||||||||||||||||
Page Range: | pp. 262-265 | ||||||||||||||||
Date: | 2013 | ||||||||||||||||
Publisher: | Springer VS | ||||||||||||||||
Place of Publication: | Wiesbaden | ||||||||||||||||
Language: | German | ||||||||||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung | ||||||||||||||||
Subjects: | Education | ||||||||||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46130 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
View Item |