Rathmer, Benedikt, Hanke, Petra, Backhaus, Johanna, Merkelbach, Imke and Zensen, Inga (2011). Formen und Klima der Kooperation zwischen Kindertageseinrichtung und Grundschule in der Übergangsphase vom Elementar- zum Primarbereich - Ergebnisse aus dem Landesprojekt TransKiGs Nordrhein-Westfalen (Phase II). In: Grundlegende Bildung ohne Brüche, pp. 111-114. Wiesbaden: Springer VS. ISBN 978-3-531-18108-0

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Rathmer, BenediktUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Hanke, PetraUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Backhaus, JohannaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Merkelbach, ImkeUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Zensen, IngaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-461533
DOI: 10.1007/978-3-531-94131-8_17
Title of Book: Grundlegende Bildung ohne Brüche
Series Name: Jahrbuch Grundschulforschung
Volume: 15
Page Range: pp. 111-114
Date: 2011
Publisher: Springer VS
Place of Publication: Wiesbaden
ISBN: 978-3-531-18108-0
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46153

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item