Hanke, Petra (2008). Zur Evaluation der Prozessqualität von Unterricht im Rahmen von FLEX - Diskussion der Untersuchungsbefunde und Perspektiven für die Unterrichtsentwicklung. In: Die flexible Schuleingangsphase: Evaluationen zur Neugestaltung des Anfangsunterrichts, pp. 267-272. Weinheim: Beltz Juventa. ISBN 978-3407320902
Full text not available from this repository.Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||
Creators: |
|
||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-462908 | ||||||||
Title of Book: | Die flexible Schuleingangsphase: Evaluationen zur Neugestaltung des Anfangsunterrichts | ||||||||
Page Range: | pp. 267-272 | ||||||||
Number of Pages: | 294 | ||||||||
Date: | 2008 | ||||||||
Publisher: | Beltz Juventa | ||||||||
Place of Publication: | Weinheim | ||||||||
ISBN: | 978-3407320902 | ||||||||
Language: | German | ||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung | ||||||||
Subjects: | Education | ||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46290 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |