Herzmann, Petra, Hoffmann, M. and Proske, Matthias (2020). Zum Ansatz einer theoriebezogenen pädagogisch-reflexiven Kasuistik. Theoretische und methodologische Perspektiven auf die Erschließunginklusiven Unterrichts. In: Kasuistik – Lehrer*innenbildung – Inklusion. Empirische und theoretische Verhältnisbestimmungen, pp. 91-103. Verlag Julius Klinkhardt. ISBN 978-3781523692

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Herzmann, PetraUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Hoffmann, M.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Proske, MatthiasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Fabel-Lamla, MelanieUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Kunze, KatharinaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Moldenhauer, AnnaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Rabenstein, KerstinUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-466099
Title of Book: Kasuistik – Lehrer*innenbildung – Inklusion. Empirische und theoretische Verhältnisbestimmungen
Page Range: pp. 91-103
Number of Pages: 311
Date: 2020
Publisher: Verlag Julius Klinkhardt
ISBN: 978-3781523692
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46609

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item