Herzmann, Petra ORCID: 0000-0001-6367-8984 (2018). Lernen sichtbar machen. In: Kompendium Qualitative Unterrichtsforschung. Unterricht beobachten - beschreiben - rekonstruieren, pp. 171-188. Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt. ISBN 978-3-7815-2215-2

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Herzmann, PetraUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0001-6367-8984UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-466213
Title of Book: Kompendium Qualitative Unterrichtsforschung. Unterricht beobachten - beschreiben - rekonstruieren
Page Range: pp. 171-188
Number of Pages: 358
Date: 2018
Publisher: Verlag Julius Klinkhardt
Place of Publication: Bad Heilbrunn
ISBN: 978-3-7815-2215-2
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46621

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item