Krause, Ulrike-Marie, Stark, Robin and Herzmann, Petra (2011). Förderung anwendbaren Theoriewissens in der Lehrerbildung. Vergleich problembasierten und instruktionsorientierten Lernens. Psychologie in Erziehung und Unterricht, 58 (2). pp. 106-115. ISSN 0342-183X

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Krause, Ulrike-MarieUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Stark, RobinUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Herzmann, PetraUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-466350
Journal or Publication Title: Psychologie in Erziehung und Unterricht
Volume: 58
Number: 2
Page Range: pp. 106-115
Date: 2011
ISSN: 0342-183X
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46635

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item