Dannecker, Wiebke (2020). Inklusiver Literaturunterricht jenseits von Disparitäten – empirische Erkenntnisse und didaktische Schlussfolgerungen für das filmästhetische Verstehen in heterogenen Lerngruppen. Baltmannsweiler: Schneider.

Full text not available from this repository.

Item Type: Book, conference item or legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Dannecker, WiebkeUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-468637
Date: 2020
Publisher: Schneider
Place of Publication: Baltmannsweiler
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II
Subjects: Germanic
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46863

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item