Becker-Mrotzek, Michael, Hachmeister, Sabine and Woerfel, Till (2020). Potenziale digitaler Lese- und Schreibtools für das epistemische Schreiben im Fachunterricht der Sekundarstufe. In: Bildung, Schule und Digitalisierung, pp. 291-296. Münster/New York: Waxmann. ISBN 978-3-8309-4246-7

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Becker-Mrotzek, MichaelUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Hachmeister, SabineUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Woerfel, TillUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Kaspar, KaiUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-498382
Title of Book: Bildung, Schule und Digitalisierung
Page Range: pp. 291-296
Date: 2020
Publisher: Waxmann
Place of Publication: Münster/New York
ISBN: 978-3-8309-4246-7
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache
Subjects: Germanic
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/49838

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item