Hippmann, Kathrin, Jambor-Fahlen, Simone ORCID: 0000-0003-1613-038X and Becker-Mrotzek, Michael ORCID: 0000-0002-0945-3036 (2019). Der Einfluss familiärer Hintergrundvariablen auf die Leseleistung von Grundschulkindern im Anfangsunterricht. Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 22 (1). pp. 51-73. ISSN 1862-5215

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Hippmann, KathrinUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Jambor-Fahlen, Simonesimone.jambor-fahlen@mercator.uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-1613-038XUNSPECIFIED
Becker-Mrotzek, Michaelbecker.mrotzek@uni-koeln.deorcid.org/0000-0002-0945-3036UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-498501
Journal or Publication Title: Zeitschrift für Erziehungswissenschaft
Volume: 22
Number: 1
Page Range: pp. 51-73
Date: 2019
ISSN: 1862-5215
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache
Subjects: Germanic
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/49850

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item