Becker-Mrotzek, Michael and Knopp, Matthias (2018). Theoretische und empirische Perspektive auf Inklusion. Ein Systematisierungsversuch aus Sicht der Sprachdidaktik. Didaktik Deutsch (23). pp. 84-100. ISSN 1431-4355
Full text not available from this repository.| Item Type: | Article |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Becker-Mrotzek, Michael UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Knopp, Matthias UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-498592 |
| Journal or Publication Title: | Didaktik Deutsch |
| Number: | 23 |
| Page Range: | pp. 84-100 |
| Date: | 2018 |
| ISSN: | 1431-4355 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Arts and Humanities |
| Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache |
| Subjects: | Germanic |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/49859 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
