Rohde, Andreas and Schick, Kim (2018). Wortlernstrategien im Englischunterricht für Lerner/innen mit lexikalischen Störungen. Sprachtherapie und Sprachförderung in Schule und Praxis 7. pp. 132-138.

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Rohde, AndreasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Schick, KimUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-514511
Title of Book: Sprachtherapie und Sprachförderung in Schule und Praxis
Journal or Publication Title: Sprachtherapie und Sprachförderung in Schule und Praxis 7
Page Range: pp. 132-138
Date: 2018
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Ehemalige Fakultäten, Institute, Seminare > Faculty of Arts and Humanities > Englisches Seminar
Subjects: Education
English
Italic Latin
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/51451

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item