Glutsch, Nina ORCID: 0000-0003-0396-5732, König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 and Rothland, Martin ORCID: 0000-0001-9382-6992 (2020). Zielorientierungen und Leistungsmotivation angehender Lehrkräfte zu Studienbeginn – eine Profilanalyse. Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 23 (4). pp. 793-822. Springer. ISSN 1434-663X

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Glutsch, NinaUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-0396-5732UNSPECIFIED
König, JohannesUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-3374-9408UNSPECIFIED
Rothland, MartinUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0001-9382-6992UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-526035
DOI: 10.1007/s11618-020-00961-x
Journal or Publication Title: Zeitschrift für Erziehungswissenschaft
Volume: 23
Number: 4
Page Range: pp. 793-822
Date: 2020
Publisher: Springer
ISSN: 1434-663X
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52603

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item