König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 (2015). Kontextualisierte Erfassung von Lehrerkompetenzen. Einführung in den Thementeil. Zeitschrift für Pädagogik, 61 (3). pp. 305-309. Beltz. ISSN 0044-3247

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
König, Johannesjohannes.koenig@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-3374-9408UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-526492
Journal or Publication Title: Zeitschrift für Pädagogik
Volume: 61
Number: 3
Page Range: pp. 305-309
Date: 2015
Publisher: Beltz
ISSN: 0044-3247
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52649

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item