König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408, Buchholtz, Christiane and Dohmen, Dieter ORCID: 0000-0002-5940-710X (2015). Analyse von schriftlichen Unterrichtsplanungen: Empirische Befunde zur didaktischen Adaptivität als Aspekt der Planungskompetenz angehender Lehrkräfte. Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 18 (2). pp. 375-404. Springer VS. ISSN 1434-663X
Full text not available from this repository.
Link to the document: http://doi.org/10.1007/s11618-015-0625-7
Item Type: | Journal Article | ||||||||||||||||
Creators: |
|
||||||||||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-526503 | ||||||||||||||||
DOI: | 10.1007/s11618-015-0625-7 | ||||||||||||||||
Journal or Publication Title: | Zeitschrift für Erziehungswissenschaft | ||||||||||||||||
Volume: | 18 | ||||||||||||||||
Number: | 2 | ||||||||||||||||
Page Range: | pp. 375-404 | ||||||||||||||||
Date: | 2015 | ||||||||||||||||
Publisher: | Springer VS | ||||||||||||||||
ISSN: | 1434-663X | ||||||||||||||||
Language: | German | ||||||||||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF) |
||||||||||||||||
Subjects: | Education | ||||||||||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52650 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
View Item |