König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408, Bremerich-Vos, A., Buchholtz, C., Lammerding, S., Strauss, Sarah ORCID: 0000-0001-9999-1059, Fladung, I. and Schleiffer, C. (2017). Die Bedeutung des Professionswissens von Referendarinnen und Referendaren mit Fach Deutsch für ihre Planungskompetenz (PlanvoLL-D). In: Die Unterrichtsplanung: Ein in Vergessenheit geratener Kompetenzbereich?! Status Quo und Perspektiven aus Sicht der empirischen Forschung, pp. 121-133. Verlag Julius Klinkhardt. ISBN 978-3-7815-2164-3

Full text not available from this repository.
Link to the document: https://kups.ub.uni-koeln.de/9694/

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
König, Johannesjohannes.koenig@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-3374-9408UNSPECIFIED
Bremerich-Vos, A.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Buchholtz, C.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Lammerding, S.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Strauss, SarahUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0001-9999-1059UNSPECIFIED
Fladung, I.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Schleiffer, C.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-527183
Title of Book: Die Unterrichtsplanung: Ein in Vergessenheit geratener Kompetenzbereich?! Status Quo und Perspektiven aus Sicht der empirischen Forschung
Page Range: pp. 121-133
Number of Pages: 248
Date: 2017
Publisher: Verlag Julius Klinkhardt
ISBN: 978-3-7815-2164-3
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52718

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item