König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 (2012). Zum Einfluss der Schulpraxis im Lehramtsstudium auf den Erwerb von pädagogischem Wissen: Spielen erste Unterrichtsversuche eine Rolle? In: Forschung zur (Wirksamkeit der) LehrerInnenbildung, pp. 143-159. LIT. ISBN 978-3-643-50400-5
Full text not available from this repository.Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||
Creators: |
|
||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-527454 | ||||||||
Title of Book: | Forschung zur (Wirksamkeit der) LehrerInnenbildung | ||||||||
Series Name: | Österreichische Beiträge zur Bildungsforschung | ||||||||
Volume: | 8 | ||||||||
Page Range: | pp. 143-159 | ||||||||
Number of Pages: | 328 | ||||||||
Date: | 2012 | ||||||||
Publisher: | LIT | ||||||||
ISBN: | 978-3-643-50400-5 | ||||||||
Language: | German | ||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung | ||||||||
Subjects: | Education | ||||||||
Related URLs: | |||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52745 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |