Proske, Matthias (2009). Moralerziehung im Geschichtsunterricht. Zwischen expliziter und impliziter Unvermeidlichkeit. In: Forschungswerkstatt Geschichtsdidaktik 07, pp. 44-53. hep. ISBN ‎978-3039054503

Full text not available from this repository.

Abstract

Beiträge zur Tagung «geschichtsdidaktik empirisch 07»

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Proske, MatthiasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-528187
Title of Book: Forschungswerkstatt Geschichtsdidaktik 07
Series Name: Geschichtsdidaktik heute
Page Range: pp. 44-53
Number of Pages: 344
Date: 2009
Publisher: hep
ISBN: ‎978-3039054503
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52818

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item