Proske, Matthias (2009). Heterogene Erinnerungspraktiken im Unterricht über den Holocaust. Eine Fallinterpretation eines Schülerinnenkonflikts. In: Heterogenität von Lerngruppen. Eine Herausforderung an die Schulpädagogik, pp. 125-145. Köln: Institut für allgemeine Schulforschung.

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Proske, MatthiasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-528192
Title of Book: Heterogenität von Lerngruppen. Eine Herausforderung an die Schulpädagogik
Page Range: pp. 125-145
Number of Pages: 169
Date: 2009
Publisher: Institut für allgemeine Schulforschung
Place of Publication: Köln
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52819

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item