Lintorf, Katrin, Guill, Karin and Wendt, Heike (2017). „Was dein Kind kann, kann meins schon lange!“ - Effekte der sozialen Komposition von Grundschulklassen auf den Übergang. Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 20 (4). pp. 711-727. Springer. ISSN 1434-663X

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Lintorf, KatrinUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Guill, KarinUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Wendt, HeikeUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-528480
DOI: 10.1007/s11618-017-0762-2
Journal or Publication Title: Zeitschrift für Erziehungswissenschaft
Volume: 20
Number: 4
Page Range: pp. 711-727
Date: 2017
Publisher: Springer
ISSN: 1434-663X
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52848

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item