Martin, Alexander (2020). Digitalisierung und Lehrerbildung. Kompetenzmodellierung und empirische Befunde. In: Digital?! Perspektiven der Digitalisierung für den Lehrerberuf und die Lehrerbildung, pp. 69-86. Waxmann. ISBN 978-3-8309-4232-0

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Martin, AlexanderUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-529323
Title of Book: Digital?! Perspektiven der Digitalisierung für den Lehrerberuf und die Lehrerbildung
Series Name: Beiträge zur Lehrerbildung und Bildungsforschung
Volume: 5
Page Range: pp. 69-86
Number of Pages: 210
Date: 2020
Publisher: Waxmann
ISBN: 978-3-8309-4232-0
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52932

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item