Boenisch, Jens (2017). Kernvokabular – Schlüssel zur gelingenden Kommunikation bei Kindern mit komplexer Behinderung. Sprachförderung und Sprachtherapie in Schule und Praxis (4). pp. 208-216. Dortmund: Verl. Modernes Lernen. ISSN 2193-6196

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Boenisch, JensUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-533359
Journal or Publication Title: Sprachförderung und Sprachtherapie in Schule und Praxis
Number: 4
Page Range: pp. 208-216
Date: 2017
Publisher: Verl. Modernes Lernen
Place of Publication: Dortmund
ISSN: 2193-6196
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/53335

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item