Boenisch, Jens (2012). Vorwort. In: Lernverhalten von Kindern mit Hydrocephalus. Zur Bedeutung des räumlichen Denkens für schulisches Lernen, pp. 13-16. Athena. ISBN ‎978-3898964722

Full text not available from this repository.

Abstract

Dissertation

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Boenisch, JensUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Blume-Werry, AntjeUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-533770
Title of Book: Lernverhalten von Kindern mit Hydrocephalus. Zur Bedeutung des räumlichen Denkens für schulisches Lernen
Series Name: Schriften zur Körperbehindertenpädagogik
Volume: 6
Page Range: pp. 13-16
Number of Pages: 504
Date: 2012
Publisher: Athena
ISBN: ‎978-3898964722
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/53377

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item