Casale, Gino, Hennemann, Thomas and Grosche, Michael (2015). Zum Beitrag der Verlaufsdiagnostik für eine evidenzbasierte sonderpädagogische Praxis am Beispiel des Förderschwerpunktes der emotionalen und sozialen Entwicklung. Zeitschrift für Heilpädagogik, 66 (7). pp. 325-334. Verband Sonderpädagogik e.V.. ISSN 0513-9066

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Casale, GinoUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Hennemann, ThomasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Grosche, MichaelUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-537611
Journal or Publication Title: Zeitschrift für Heilpädagogik
Volume: 66
Number: 7
Page Range: pp. 325-334
Date: 2015
Publisher: Verband Sonderpädagogik e.V.
ISSN: 0513-9066
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/53761

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item