Hennemann, Thomas (2014). Evidenzbasierte Förderung emotional-sozialer Kompetenzen zur Prävention. In: Schülerinnen und Schüler mit herausforderndem Verhalten. Hilfen für die schulische Praxis, pp. 255-266. Kohlhammer. ISBN 978-3-17-022247-2
Full text not available from this repository.Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||
Creators: |
|
||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-537951 | ||||||||
Title of Book: | Schülerinnen und Schüler mit herausforderndem Verhalten. Hilfen für die schulische Praxis | ||||||||
Page Range: | pp. 255-266 | ||||||||
Number of Pages: | 304 | ||||||||
Date: | 2014 | ||||||||
Publisher: | Kohlhammer | ||||||||
ISBN: | 978-3-17-022247-2 | ||||||||
Language: | German | ||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation | ||||||||
Subjects: | Education | ||||||||
Related URLs: | |||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/53795 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |