Hennemann, Thomas (2014). Evidenzbasierte Förderung emotional-sozialer Kompetenzen zur Prävention. In: Schülerinnen und Schüler mit herausforderndem Verhalten. Hilfen für die schulische Praxis, pp. 255-266. Kohlhammer. ISBN 978-3-17-022247-2

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Hennemann, ThomasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-537951
Title of Book: Schülerinnen und Schüler mit herausforderndem Verhalten. Hilfen für die schulische Praxis
Page Range: pp. 255-266
Number of Pages: 304
Date: 2014
Publisher: Kohlhammer
ISBN: 978-3-17-022247-2
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/53795

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item