Khayal, Sarah, Kohl, Stefanie and Niehaus, Mathilde (2016). Berufsbezogene Kompetenzen bei Personen mit einer Borderline-Persönlichkeitsstörung (BPS) – Anregungen für die Berufsbildung. In: Inklusion in der Berufsbildung: Befunde – Konzepte - Diskussionen, pp. 163-178. bibb. ISBN 978-3-7639-1182-0

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Khayal, SarahUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Kohl, StefanieUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Niehaus, MathildeUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-541113
Title of Book: Inklusion in der Berufsbildung: Befunde – Konzepte - Diskussionen
Page Range: pp. 163-178
Date: 2016
Publisher: bibb
ISBN: 978-3-7639-1182-0
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation
Subjects: Social sciences
Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/54111

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item