Simon, Anna Lisa and Schindler, Maike ORCID: 0000-0001-9530-4151 (2020). Anordnung von Zahlen am Zahlenstrahl: Ein Vergleich der Erkenntnisse durch Eye Tracking und durch Lautes Denken bei Kindern mit und ohne Rechenschwierigkeiten. In: Beiträge zum Mathematikunterricht 2020, pp. 877-880. WTM. ISBN 978-3-95987-139-6

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Simon, Anna LisaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Schindler, MaikeUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0001-9530-4151UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-545933
Title of Book: Beiträge zum Mathematikunterricht 2020
Page Range: pp. 877-880
Number of Pages: 1539
Date: 2020
Publisher: WTM
ISBN: 978-3-95987-139-6
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation
Subjects: Education
Mathematics
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/54593

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item